Vilken helg


    Publicerat: 2009-05-31| 19:01:03

Tillbaka!!

Vilken strålande helg de har varit. Har tillbringat mestadels av tiden inne hos mamma i Gävle. Vi har grillat, lekt med barnen.. Ja bara haft de skönt. I fredags drog vi till stockholm för att lämna tillbaka taxen som vi lånat ett bra tag. Kom hem vid 00 tiden någe. Hade skit roligt på resan.. Körde in på en mack så sa brorsan "kolla kossorna...kossorna." Vem fan tror att de ska vara KOSSOR på en MACK?! Jaja vi letade som fan efter dom där kossorna men de var ju inga riktiga. De var ett hus och på deras baksida hade dom gjort trä kossor som stog och betade såg de ut som snacka om att vi skrattade.
Lördagen var jag och barnen hos mamma hela dagen. Rasmus & Emil badade pool och sen blev de lite studsmatta för Rasmus del. Var ute hela dagen. Sen skulle syrran ta med sig Rasmus till Furuvik idag så han sov där och Emil hos mamma. Själv åkte vi hem vid 23 tiden och tog nån vända på stan. Såg några man kände och snacka i telefon med Olle var evigheter sen sist. Idag var de bada på schemat. Åkte ut till Hille badet och hade de trevligt. Eller Rasmus trodde han kunde simma så han kom under vattnet och sån tur var stod en dam där och drog upp han direkt. *suck* Han får INTE BADA utan simmringar så enkelt är de. Ialla fall så hade han en badboll som drog iväg i vattnet vilket slutade i grin och gnäll.. Så mamma alltså JAG hoppar i vattnet med kläderna PÅ för att hämta badbollen. Då blir Rasmus hysterisk för att jag badade med kläderna också =/
Kom hem för en halvtimme sedan och barnen vill INTE sova. Själv ska jag väl börja städa lite smått så de blir rent nu när hunden varit här. Tycker inte alls om hund hår.. Så jag beger mig till städningen istället för att sitta här..
Tjingeling

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?