Blir bara matt på allt


    Publicerat: 2009-11-05| 10:19:06

Uscha vad leds ja är på allt alltså....

Försöker plocka för att göra de tomt nere. Men var ska jag ställa alla prylar då?! Ska jag ställa de ute eller ska ja kasta dom?! Har packat ner alla Kenths filmer så dom är i kartongerna som jag hade hemma. Skulle nog behöva flera kartonger känns de som. Sen sitter jag och funderar på hur jag ska göra med barnens rum. Har ju 2 bokhyllor, en mindre och en större. Men jag får inget vettigt svar av gubben i huvudet. Kollade nyss på blocket och där fanns de ett skrivbord till Rasmus som ja e sugen på att köpa. Han vill ju så gärna ha ett sånt. Men vi får se vad Kenth säger de är ju han som får fixa allt jag bara pekar =))
Har precis startat en tvättmaskin igen, sen ska ja ta reda på de som redan är torrt. Lina slutar vid 12 tiden typ och då ska vi byta bil för att bege oss till mamma sen så ja får hem min andra go bit. Kanske får mamma sin nya bil idag också =))
Annars tror ja hon ska sova här med oss i stöket. Stackaren..
Nej jag måste göra någe drastiskt nu faktiskt. Nej Hanna inte sandå utan någe annat företag är de tråkigt nog. Denna målar kludd är fan värre än skalman som har ät & sov klocka.. Han gör ALLT i snigel takt. Har sån jävla lust att tapetsera allt klart tills han kommer imorgon. Så kan han ju ha sin jävla frukost i 2 timmar och vara hemma hela dagen med betalt!! USCHA vad arg jag är nu!!!...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår dig.

På hövdinga skulle Sandå tapetsera min hall, dom kom klockan 7 och börja spackla sen gick dom hem. Dagen efter kom dom och slipa, sen gick dom hem, dagen efter de kom dom och tapetsera halva hallen, sen gick dom hem.

De tog dom en hel vecka att tapetsera en hall på 10kvm...

Jag hade gjort de själv på en pisskvart!

2009-11-05 @ 10:47:31
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: mica

önskar dig en härlig hälj trots allt =) kramis gumms

2009-11-06 @ 10:06:26
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?