Irriterad....


    Publicerat: 2009-11-04| 20:53:45

Snacka om att man är måttligt irriterad nu alltså...

Målar kludden har endast eller ja de tar ju lite tid men de enda han har gjort idag är att måla 4 st dörrar samt taken en gång till. Sen gick han hem för dagen redan 12:30 den ena dagen är fan värre än andra. Imorgon ska jag ringa Sandvikenhus för att diskutera detta vidare. Dom kan ju faktiskt inte göra så här anser jag. Vi hade faktiskt gjort de mycket tidigare själva. Hade jag vetat detta så hade jag faktiskt inte gjort detta. Men vi får se hur de blir med de han sa att han skulle vara klar innan helgen. Jag vill bara ha hem Emil nu, saknar mitt go hjärta. Imorgon ska jag & Rasmus åka till mamma för att spendera dagen där. Vi vaccinerade oss idag jag & Rasmus. Man har lite ont i armen men mera är de inte. Rasmus sa inte ett enda ljud av sprutan. Blev faktiskt riktigt chockad. Men han ville ha en glass för han var så duktig och de fick han ju självklart. Har precis startat diskmaskinen och tvättmaskinen så vi får se hur de artar sig om ja orkar ta allt de idag också. Förrästen har ju upptäckt en passion som jag nyligen fick =)) Hamburgare med kyckling på, snacka om himelskt gott. De var även ost & bacon med dressing och sallad. Hur gott som helst så de blir de flera gånger. Nej nu ska jag se tv och bara vänta in maskinerna tills dom e klar om jag inte sover innan dess....

Natti Natt


Kommentarer
Postat av: Hanna

är det sandå måleri? gavlegårdarna använder dom å dom e skit kassa!!

2009-11-05 @ 08:57:36
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?