Jaha ja en ny dag då


    Publicerat: 2009-11-19| 11:37:33

Så var de redan en ny dag och jag hann inte med att blogga igår. Ialla fall så var jag hemma hos mamma hela dagen med Emil. Vi hade de bara såååå skönt. Åkte hem efter 4 tiden gjorde middag som bestog av potatis & ungsfalukorv. Jätte gott & barnen vart mätta. Sen la jag barnen för att senare åka till affären och köpa de nödvändigaste som jag alltid glömmer att kolla innan jag handlar. Blev en ganska tidig kväll och kroppen var slut som person...hehe..

Idag däremot har jag sorterat tvätt, rensat blommor, tvätta ännu mera, tagit disken, lekt med barnen, ska dammsuga och bädda rent överallt sedan ta hand om den tvätten så de inte finns tvätt kvar imorgon när helgen kommer. Jag vet de kommer ju tvätt hela tiden men inga berg och man kan se botten en stund i tvättkorgen. haha.. Rasmus är hemma från dagis idag då han var fruktansvärt trött idag samt hade ont i ögat som han sa. Kan vara skönt för han att vara hemma med oss också efter 3 veckors rust och tidiga mornar. Emil ligger och vilar efter lunchen, sen ska vi bege oss till stan för att fixa med massa papper & dyl. Känner inte alls för de men de är lika bra att ta tjuren i hornen så de blir gjort. Ikväll tänkte jag skura badrummen när jag ändå ska duscha så de är fräscht. Funderar vad man ska göra för middag, de lutar åt pannkaka eller ungspannkaka. Vi får helt enkelt se vad de är som erbjuds. Orkar nog inte göra fööör avancerade saker idag. Helst skulle jag nog vilja ha en pizza men nej de är inte bra för diabetesen har jag inbillat mig =))

Nej nu ska jag faktiskt fortsätta här så man blir klar idag. Hoppas ni har en bra dag också. Förrästen så ska jag svara på kommentarer också. Ankan ja alla vill vi ha de fint, men du kanske bara inte prioriterar städningen i huvudet som jag gör. Alla vi människor är vi olika & du har de säkert fint hemma på ditt vis också =)). Mica de är fruktansvärt skönt med nytt överallt. Speciellt eftersom denna lägenhet var indränkt i alla dess olika sörjor som inte gick att städa rent ens. Hade nog varit enklare att bara spränga lägenheten och gjort om den helt =))
Tjingeling på er !! Ha en bra dag och var rädd om de ni har för en dag kanske de är borta för alltid?!


Kommentarer
Postat av: mica

ja de kan ja förstå rent å fräscht nu gött dä =) hoppas ni får en härlig hälj nu kramis gumms

2009-11-20 @ 09:56:01
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: mica

KIMMMMMIIIZZ var ä du nu da=)=) kramis gumms=)=)

2009-11-23 @ 17:23:11
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?