Jösse namn!!


    Publicerat: 2009-11-26| 14:34:57

Nu var de ett tag sedan jag bloggade igen. Har verkligen inte tid eller ork för att blogga. Har inte fått el uttaget fixat heller så jag sitter på en bärbar dator nu som ni alla vet så hatar jag de. De har ialla fall inte hänt något speciellt i mitt liv. Har haft mina möten på kriminalvården som går allt bättre för varje möte som går. Har varit hos mamma lite och fixat där. Vi glömde bort att sätta på Rasmus blöja så han sov en natt utan och gjorde INGET i sängen. Efter att han varit så duktig så har vi en diskussion varje kväll ang detta. Och nu har jag gett med mig. Har införskaffat mig "kiss lakan" som jag ska ha i hans säng, samt skulle jag vilja köpa några nya lakan för en billig slant. Vilket de inte gör något ifall olyckan är framme liksom. Så de ska jag väl försöka hinna med idag, skulle behöva handla hem mjölk också. Ska snart hämta trollen på dagis så vi kanske tar en tripp förbi affären innan vi tar bussen hem. Just de har ju gjort Jul i huset också. Imorgon blir de städa här. Snart blir Rasmus 4 år så hans kalas ska planeras vilket kalaset är den 6:e December istället för den 7:e när han fyller. Alltså SÖNDAG den 6:e December är de kalas för Rasmus här hemma. Får se vilka som kommer. Huvudsaken han har mamma & pappa där anser jag sen resten får lösa sig. Jag vet att min familj kommer för dom PRIORITERAR Rasmus väldigt högt och Emil också för den delen. Så de blir nog en hel del paket för den lille mannen.. Nej nu lär jag göra mig klar för att bege mig till bussen. De tar ju lite tid nu när man är lika fet som en kossa, Jag vet att jag alltid varit fet men nu e de förjävligt!! hahhaha....
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Johanna

^Åh va härligt att se du bloggar igen, saknar det när du inte skriver :). Skönt att hör att allt flyter på bra för dig gumman min. Jag hoppas vi kan ses nästa gång jag far upp över. Hur går det med bebisen i magen då? När va det du skulle ha? Massa kramar till dig ocg barnen Kram Johanna

2009-11-26 @ 21:14:03
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?