Ny vecka


    Publicerat: 2009-11-09| 08:25:29

Ännu en ny vecka börjar...

Helgen har gått så snabbt. Har faktiskt inte haft tid med bloggen då allt skulle fixas i barnens rum så dom hade de bra igen. Ska fixa mera idag då hallen uppe blir klar. Tänk vad skönt att jag kan dammsuga och torka golven där uppe idag. Tråkigt att ja inte fick ner solariumet bara. Men de får vi ta när dom e klar här nere. Har så mycket att göra känns de som. Internet kommer bli urkopplat nu i några dagar då dom ska tapetsera hallen och vardagsrum nere. Så fint kommer de bli faktiskt. Men de tär på psyket att ha de så här stökigt när jag vill ha de rent och fint.
Vi firade fars dag med tårta & rosor fick Kenth av barnen.
Idag blir de ialla fall fixa med resten i lägenheten och städa uppe. Har en massa tvätt också som ska göras. Borde fundera över vad jag ska göra för mat också =/ tycker inte alls om de. Väntar på att mamma ska komma till oss så barnen får komma till dagis. Sen ska vi till bilfirman för att fixa en tid för att laga hennes bil. Hon har ju också köpt en Saab 95:a fast en grå. Tråkigt nog så fanns de en svart när dom redan skrivit alla papper på bilen =/. Nej nu ska jag klä på mig så vi är klar när mamma kommer...
Puss & Kram


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?