Räknar neråt


    Publicerat: 2009-11-09| 10:39:14

Nu räknar jag verkligen neråt så jag får städa uppe!! Längtar verkligen bara några enstaka våder kvar sen e de klart för denna gång. Dom ska tydligen göra ett break nu med min lägenhet så jag får vänta lite med nedervåningen så jag hinner ställa ordning allt =))) Mamma har precis åkt hem och nu ska jag ta den sista tvätten sen är de också gjort. Ställa ordning alla leksaker i barnens rum osv. Man har en hel del att göra bara man vill. Men nu ska jag bege mig från bloggen för att göra lite mera nytta så har man de avklarat!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: ankan

Oj oj du bruden, hur orkar du städa hela tiden? =) tänk om hade den=) du kan få komma hit å storstäda=) hehe, allt bra annars?? /ankan

2009-11-16 @ 11:10:03
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?