Svar!!


    Publicerat: 2009-11-17| 19:27:03

Nu ska jag försöka blogga på denna skit dator. Är så jävla förbannad och leds på allt. Tydligen PMs...haha. Nej då men alla hormoner spelar mig ett spratt. Ialla fall så har jag fått tapetserat och nya golv överallt. Så jävla fint blev de så de finns inte ord. Jag vill inte ens sätta upp gardiner. Ska försöka köpa mig nya så snart de trillar in lite pengar. Ska svara ankan också. Hur jag orkar städa hela tiden är pga av min sjukdom, jag har ett MÅSTE spöke i huvudet som tvingar mig att städa hur mycket jag än inte vill. Jag vill alltid ha rent och snyggt runt omkring mig. Visst kan jag städa hos dig om du hämtar mig =P
Ja de var den kommentaren jag hade att svara på. Ska försöka fixa in kort så fort de går. Ska försöka koppla in min dator och uppdatera mera. Skriver inne på Facebook också vad som händer och sker. Emil är sjuk och har fruktansvärd hosta, Rasmus är de full rulle på. Bebisen sparkar i magen som en idiot. Tror de är en Mike tyson här inne =PP
Ja de var väl de för denna gång. Skriv gärna kommentarer så ska jag svara er på de ni vill veta gamla som nya som läser detta...
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: mica

hihi blir lite svis på nya tapeter osv så härlit å få nytt fräscht runt sig man blir glad av de väntar m spänning på bilderna=) ha dä gött kramis gumms=)

2009-11-18 @ 14:16:28
URL: http://http:/micamarica.blogg.se
Postat av: ankan

hehe, oki. jag vill oxå ha rent å snyggt. men orkar inte städ=( är nog masken i ryggen som säger ifrån:)

2009-11-18 @ 16:07:22
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?