Trött så in i...


    Publicerat: 2009-11-27| 11:35:53

God morgon!!

La mig ganska tidigt igår med tanke på att Emil inte alls ville sova. Han sov hela natten och barnen vaknade inte förrän 08:15 på morgonen och vi ska vara på dagis 9. Blev lite panik men de gick faktiskt. Vi tog de lugnt ialla fall med tanke på att Kenth skjutsade oss till dagis. Har precis varit och väckt Sandy så vi ska bege oss till stan för att fixa med hennes räkningar. Sen blir de hem för att ta itu med en massa andra saker också =/
Skulle vilja sova i 100år känns de som men de funkar ju liksom inte så. Lär till apoteket för att hämta ut mera mediciner samt insulin idag också. Funderar vad man ska göra för mat i dag men de får visa sig med dagen. Har en fundering på plommon späckad karre med pommes och sky sås samt stekta grönsaker till de. Nej nu ska vi bege oss så de blir något gjort...
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mica ♥

önskar dig en toppen da å hälj me för den delan kramis gumms

2009-11-27 @ 12:44:22
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Lina

sv; Tack för din kommentar i min blogg.

Jo, jag vet att hon testar mig. Men jag försöker verkligen hålla god min när jag är med henne, vi leker,skrattar och kollar på film tillsammans. Inte en tår har jag fällt i hennes närhet, än så länge.

Trevlig helg :)

2009-11-27 @ 14:05:44
URL: http://flasarn.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?