Försöker!!


    Publicerat: 2009-10-20| 19:48:39

Jag försöker svara på alla kommentarer samt publicera dom. Ibland står de när ja godkänt dom att dom inte är godkända vilket ja får klicka igen men då är dom redan där. Hur konstigt som helst är de faktiskt. Så Nej jag tar inte bara vilka som helst kommentarer utan försöker publicera alla.
Är bara inne en snabbis för att uppdatera sen är de städning som gäller för min del. Orkar inte ha de som vi har de hemma. Imorgon kommer de folk från Gotland och då blir de fullt hus igen här hemma. Lilla ottisen & Dennizz. Rasmus längtar ihjäl sig och frågar hela tiden vem var den där Denniz. Kommer bli spännande och givande vecka. Ska försöka hinna vaccinera mig imorgon också för ja hann faktiskt inte de idag. Syrran var hit för att fixa håret sitt sen var tiden slut. Mötet med Fk & kriminalvården gick kanon. Så de var min dag de..
Tjingeling på en stund


Kommentarer
Postat av: mica

hoppas ni får de riktigt trevligt m besöket =) kramis gumms

2009-10-21 @ 13:31:46
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hallå gumman. Nu har du inte uppdaterat på länge. Jag hoppas allt är bra med dig/er. Saknar dina inlägg och dig självklart. Många kramar till dig. Tänker på dig kram johanna

2009-10-23 @ 14:43:24
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?