Gravid NÄEHEEE!!


    Publicerat: 2009-10-19| 21:28:54

Nu börjas de igen med dessa graviditets hormoner!!

Sitter & är skit sugen på lussekatter, en riktigt julskinke smörgås.. Ni vet den där första mackan som bara smälter i munnen. Var bara tvungen att köpa julmust idag. När ja köpte den då tänkte jag på Hanna. När hon väntade sitt barn var de julmust för hela slanten och dom hittade ingen inne i Gävle så ja erbjöd mig att åka med en till dom =)))
Nu kommer jag säkert få en nojja till, har redan en massa frukt nojjor. Tur att man rör sig lite mera än vanligt. Ska fan börja seriöst med träningen, ska lura med mig Lina. Då kanske de blir roligare för både henne och mej. Nej nu ska jag fortsätta tråna efter mina lussekatter & se grannfejden..

Natti Natt


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha tänkte på de igår, va på Ica i södra bomhus å va hade dom där om inte julmust!

Förra året när jag va helt galen å lära ha julmust då hade dom inte men nu har dom redan i oktober dom jävlarna!! :D hahaha

2009-10-19 @ 23:26:01
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Elisabet

Trist du bara tar med de kommentarer om faller dej i smaken.. hoppas du mår bättre idag iaf

2009-10-20 @ 13:19:20
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?