Imorgon


    Publicerat: 2009-10-15| 22:04:07

Imorgon ska ja försöka lura med mig någon till IKEA... Jag MÅSTE bara få tag i den där lampan som ja köpte i köket, för nu ska ja ha likadana i vardagsrummet samt en mindre där med. De kommer bli så fint. Ska även kolla nya gardiner på Owe´s där de finns riktigt fina paneler. De kommer bli kanon fint, ska även knäppa kort ja lovar. Har hittat kameran nu samt kabeln. Men då har jag inget golv där min dator ska stå istället. Så typiskt mig alltså. Men lite bilder ska ja allt bjuda på. Lina sitter med hårfärg i håret nu och sen blir de min tur. Lite förnyelse för en liten slant. De är vi värda efter dagens slit med allt. Nej nu ska jag göra någe annat innan ni blir för uttråkade..
Puss & Hej


Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Vilken fin blogg =))

2009-10-16 @ 10:43:51
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Mia

Guud du är så duktig tjejen.. vart får du all ork i från ? jag har fullt upp å jaga trotsiga tvillingar å willman hela dagar så jag får inget gjort :) städar får man göra på kvällarna.. å gardinger å fönster ska vi inte prata om haha ... är nog 6 månader sen jag putsa fönstrena .. haha ... kraam

2009-10-16 @ 18:15:55
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?