Lördag...


    Publicerat: 2009-10-10| 23:23:00

Svar på kommentarer: Ja Hanna har jag ju redan svarat både på hennes blogg och här. Elisabeth ja alla har rätt att säga vad dom tycker osv. Vi var också 5 barn hemma så jag vet vad jag snackar om. Du verkar ha tagit åt dig av min blogg eftersom du skrivit 2 kommentarer med 1 minuts mellan rum. Jag vet inte vilken tå jag klampat på men har du något du vill säga kan du säga de rätt ut!

Idag är de Lördag och dagen har varit givande. Var till loppisen men de fanns absolut inget som ja fastnade för alls. Dom skänkte hela sin kassa till världens barn tror ja de var. Men tyvärr så kan ja inte bara köpa saker för den skullen. Så vi skänker en slant till kyrkan ialla fall denna månad som alltid. Var till IKEA och köpte mig en byrå till Emil´s rum samt en fönsterlampa till köket. Nu vill jag bara ha dom där perfekta gardinerna som jag inte verkar hitta. Letar överallt men inget duger åt mig. Bytte gardiner igår kväll och fixade med köket men ja är ialla fall inte nöjd =/
Sen åkte vi till mamma för att se katt bebisarna, o jisses så söta dom var. Emil & Rasmus klappade dom jätte fint & var nyfikna. Sen blev Rasmus kvar hos mormor tills imorgon. De var ett tag sedan han var där så vi diskuterade de faktiskt inte speciellt som vi brukar göra då de är helg ska barnen vara hemma tycker jag. Vidare hemmåt & gjorde mat, spagetti & köttfärssås. De var kalas gott faktiskt, sen blev de en Johan Falk film. Älskar verkligen dom filmerna så ja ska nog köpa alla dom så man har en regnig dag. Ska invänta den sista maskinen tvätt sen blir de sängen. Mår lite bättre men hostan är inte över ÄN. Dock har den gett med sig väldigt mycket. Nej nu ska ja inte svamla i natt mössan mera...
Natti Natt


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Haru kollat på Jotex? Dom brukar ha jättefina gardiner.

2009-10-11 @ 08:28:25
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Elisabet

Inte på mina tår iaf..



I MIN blogg menade ja ingen spesifik person utan just i allmänhet ;)

2009-10-11 @ 11:30:51
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?