Dagen i alla ära...


    Publicerat: 2009-09-21| 19:30:57

Alltså så här var de!!

Kenth var chaufför till ett ex till mig. Dom skulle endast till Stockholm & inte vara borta hela natten. Vilket slutade i att denna fick slut på batteri i mobilen samt fick sitta i fylle cellen pga av slagsmål i Stockholm. Väl när vi får tag i denne vid 05:15 så får Kenth vända för att hämta dom på polisstationen. Sen begav dom sig hemmåt & Kenth var hemma 08:45, han åt frukost sen åkte vi till sjukhuset med Emil som har lite problem med underlivet. Mer tänker jag inte diskutera ang detta! Sen åkte vi hem & hela familjen la sig för att vila middag, sen gjorde vi sallad på kyckling & de var hur gott som helst. Kenth hade lovat mig de redan på natten =))
Efter middagen så bada ja de små & gjorde dom klar för sängen. Sedan tillbringade vi tiden tillsammans i sängen framför tv:n. De var våran bröllopsdag de!!

Idag har de inte hänt speciellt mycket bara tagit de lugnt samt suttit i telefon ang möten osv med psykologen, telia, sandvikenhus. De gick väl så där med allt. Ett steg närmare mitt mål kom jag ialla fall. Vi åt köttbullar, potatis, gräddsås & kokta ärtor till middag. Barnen ligger & sover nu & jag är hos Sandy för att snacka lite skit. Passade på att blogga då. Imorgon ska jag städa & åter städa. Jag måste fan bli klar med allt nu. Önskade bara vi fick nya tapeter snart så man kan sätta upp de saker man vill ha uppe. Nej nu ska jag vara lite social med Jossan & Sandy
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mica♥

hoppas din dag blir bra kramis gumms

2009-09-22 @ 08:50:45
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?