Dagen idag..


    Publicerat: 2009-09-23| 20:55:33

Har varit en helskön dag för min del..

Var helt ledig, eller ja väntade ett samtal som inte kom. Vilade mig då jag är sjuk =/ Har jätte ont i halsen, de kommer grönt slem & hostar slem. Inge vidare med andra ord. La mig på soffan för att vila lite. De hela slutade med att jag vaknade 2 timmar senare av panik. Hann ju inte städa som jag ville osv då jag somnade. Men fick röjja lite nu på kvällen. Var och handlade lite allmänt efter att barnen hämtats på dagis. Sen åt vi mat och de var dags för att göra barnen klar för sängen. Emil ville sjunga/protestera lite innan han somnade medans Rasmus tvär slocknade. Tog mig en tripp till affären för att köpa tvättmedel men de var slut! Vad irriterad ja blev. Tur man hade lite hemma ialla fall. Så nu är en maskin startad och en återstår.
Jag lär ringa BM/hälsocentralen imorgon, de är någe fel med mitt ena bröst. Ni som haft mjölkstockning vet vad ja snackar om. Har såååå fruktansvärt ont med smärta i de högra bröstet att de inte finns ord. Lär kolla upp de för de är olidligt att ha de så här. Ja de var väl allt för mig, har inte speciellt intressant liv nu för tiden. De rullar på som vanligt, liv i magen, liv utanför magen =)). Nu blir de lyxfällan och senare EFTERLYST..Snacka om att tjuvarna lever i lyx om dom klarar sig. Kolla programmet så ser ni.
Hoppas ni haft en bra dag..

Puss & Kram


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?