Hur gör man?


    Publicerat: 2009-09-12| 13:54:00

Min hjärna vill verkligen inte vakna till liv efter igår. Har precis gjort våfflor till barnen och dom åt flitigt som vanligt. Sen tog vi en promenad till affären för att köpa snus till mig. Rasmus köpte godis för HELA 6,50:-, han är inte så mycket för godis. Mina barn äter hellre frukt och speciellt vindruvor (kärnfria).
Emil sitter och spelar piano och blev förbannad för att jag ville leka med han =/
Nu ska han tydligen sätta upp håret med min gummi snodd =))
Båda barnen börjar bli sjuka tror ja för dom snorar lite och Emil har feber till och från. Är dom lika på måndag blir de inge dagis. För mina barn ska inte smitta andra barn. Tänk om man bara kunde ta ett varmt bad och krypa ner i sängen ...... Ska nog göra de när Kenth kommer hem efter middagen. Göra barnen klar för sängen och sen ta mig ett varmt skönt bad, sen blir de sängen med film & chips.

Kanske skriver senare.. Puss & Kram


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?