Huvudvärk men uppdatering


    Publicerat: 2009-09-30| 19:10:49

Har världens huvudvärk och orkar egentligen inte sitta vid datorn. Men för er nyfikna så uppdaterar jag mig lite. Var in på UL kl:11:00 som de var bestämt. Dom kör ultraljudssaken över magen och vi får se den lilla bebisen vinka åt oss & h*n visar så fint hur h*n dricker foster vatten. Fick en ganska otrevlig dam som gjorde UL på mig. Hon ville inte visa eller säga vad de var för kön. Enligt henne retade man upp bebisen. Bebisen låg med rumpan neråt bäckenet på mig så hon visste vad de var.. *arg*
Men de var inte som vi trodde utan datumet blev från den 28 februari till den 15 mars. Men jag ska ju få igångsättning/snitt så de blir väl 2-3 veckor innan de. Men så var de med en saken. Än är vi inte klara med UL pga av graviditetsdiabetesen. Så jag kommer få ett svar vad de är för kön till slut. Om inte annat åker jag till STHLM bara för att veta de och de är värt de 500:- de kostar =))
Efter sjukhuset var vi till valbo för Hoffe skulle köpa ett tv spel. Där fick jag en NY mobil av Kenth. Hade tänkt spara pengar själv till den men han ville promt köpa den så jag fick en 5130 musik mobil (nokia). Precis den jag ville ha och har spanat på. Bara de att den blev 1000:- billigare nu. Sen var vi och letade efter torktummlare... =/ Jisses så svårt de var att välja mellan dessa skönheter. De blev en till rimligt pris så nu är man fattigare än fattigast. Hann med att köpa glödlampor på IKEA också för nu ska här sparas på el räkningen. Vidare hem efer detta och så kom jag på idén med att klippa ordning mitt hår så de har jag också gjort. Sen hämtade jag barnen för Kenth skulle till karlstad och jobba =(
Väl hemma gjorde vi köttfärssås & spagetti, Sandy kom över på mat då ja inte ville äta egentligen. Efter middagen gjorde vi klar barnen för sängen och lite protester blev de men nu sover dom. Har precis plockat i köket men ska skura golvet om ett tag om nu huvudvärken släpper. Jag tror de beror på en sån där massage stol som ja pröva på elgiganten. Satt i den ett bra tag och bara njöt av de. Sen pang tjong kom huvudvärken. Ska knäppa lite mera kort på barnen och lägga in också. Orkar verkligen inte ta itu med allt. Har inte hittat kabeln till kameran än heller. =(
Nej nu ska ja lägga mig på soffan en stund och vila huvudet....
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tror de kostar 1200-1500 kr o göra det i sthlm..

Om du är sjuk får du väl be karl din o vara med barnen

2009-10-03 @ 07:32:14
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?