Kanske?!


    Publicerat: 2009-09-11| 13:14:08

Som sagt hade jag de fullt upp med rättegångar igår. Och de gick faktiskt bra på den första och den andra är jag besviken över hur de kanske går. Får reda på domen om en vecka. Jag hade hoppats på ett annat straff än de som åklagaren yrkade på. De kommer lösa sig med tiden med allt. Nu har en sten släppt från mitt hjärta och jag hoppas allt kommer vara över snart. Orkade inte skriva igår för min hjärna fungerade faktiskt inte. Men idag är jag tillbaka starkare än någonsin. INGEN SKA SÄTTA SIG ÖVER MIG IGEN!! JAG BESTÄMMER MITT & MINA BARNS LIV!!
Så var de med den saken. Var över till Sandy på en kopp kaffe och snackade lite allmänt skit om livet. Sen skulle hon bort och jag begav mig hem för att plocka lite. Har hängt en maskin tvätt, plocka i diskmaskinen, sorterat tvätt. Bråkat med Kenth om vad jag ska packa för saker åt han. Orkar bara fan inte bry mig längre. Jo jag har plockat ur hans frys också =))
Ska nog ta fram snabel draken och dra över golvet i köket samt torka där. Sitter och väntar på den nya maskinen tvätt så jag får hänga den innan jag beger mig till dagis för att hämta kidzen. Saknar dom någe fruktansvärt idag...
Funderar vad vi ska göra för roligt idag också. Ska nog hämta Rasmus andra cykel den lägre av de han har för att ta bort stödhjulen på den. Den större han hade gick de inge bra med igår. Han bara ramlade trots att han har större cykel på dagis =/ Jag vill ju göra allt för att de ska gå bra för han. Ska nog vara ute med barnen en stund innan de är middag. Och i helgen SKA barnen klippa sig så enkelt är de. Hela och Rena barn vill vi ha.. Nej nu ska jag göra lite mera nytta innan de är dags att bege sig med bussen igen...
Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: mica ♥

skönt stt stenen släppt =) önskar er en underbar hälj å möe sooool kramis gumms

2009-09-11 @ 17:05:04
URL: http://Http://micamarica.blogg.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?