Mår inge vidare


    Publicerat: 2009-09-03| 18:00:56

Mår verkligen inge vidare idag faktiskt....

Beslöt mig för att vara hemma och vara sjuk idag. Har sprungit på toa halva natten, Emil har vaknat till och från pga av mig. Var till AF istället och försökte fixa där men vilken nit. Ska gå dit imorgon igen för att se vad dom har att säga. Gjorde lite annan nytta istället men mår fortfarande inte bra alltså. De första jag äter sen i förrgår var Pasta & bacon sås för ca en timme sedan. Försöker äta men de kommer bara upp =/

Har precis duscha av Emil & lagt Rasmus för kvällen. Rasmus vill ju alltid se tv innan han lägger sig vilket är kanon nu när han har tv-kanaler i sitt rum. Fick 1,4 kg små godis av Kenth idag samt en bamse fruktskål som vi ska mumsa på senare till filmen "Män som hatar kvinnor".. Nu ska jag lägga mig på soffan och bara vila..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mica ♥

ja vila du de ä du värd nu hoppas du får de riktigt mysigt i soffan kramis gumms

2009-09-03 @ 19:29:24
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hallo gumman. Ja film och godis det är du värd. Du är så duktig och stark som orkar med allt, flytt,jobb,dagis och barnen. Samt att vara gravid. STOLT ÖVER DIG JAG. Min älskade vän, tänker på dig. Kramar i massa från johanna

2009-09-03 @ 20:28:02
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?