På språng


    Publicerat: 2009-09-30| 08:04:43

Nu är hela huset vaken och barnen är klar för dagis. Känner mig stressad till tusen men ändå hann jag att duscha innan barnen var klar. Ska alldeleds strax bege oss till dagis, sen bär de av in till Gävle direkt efter de. Orkar inte åka hem emellan för att invänta klockan 11. Då ska vi vara på UL och inte som du tror Jossan... "it´s only one baby".. haha.. Jag hoppas verkligen att dom kan se könet så jag får veta. Har jag tagit reda på de med de andra barnen så ska jag göra de med detta också =))
Nu lär jag gå till barnen... Hörs senare ikväll.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mica

Hoppas du får en bra dag=) kramis gumms

2009-09-30 @ 08:11:56
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman. Va roligt me UL, är så gla för dig ska du veta. Hopas på tjej nu då ;). Du måste tala om va det blir kram

2009-09-30 @ 08:55:24
Postat av: Madelene

åååh du måste uppdatera sen när du fick tid och om dom såg könet, hoppas ni får en tjej denna gång då :) Vore kanske roligt när ni har 2/3 grabbar. Kramen

2009-09-30 @ 09:15:49
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?