Sego


    Publicerat: 2009-09-27| 21:32:49

Jag är så fruktansvärt trött nu när jag är sjuk. Känns inge vidare alls faktiskt. Har legat och vilat mestadels av tiden idag. Igår hade Kenth en far och son dag. Åkte tidigt på morgonen och kom hem på eftermiddagen. Jag & Emil tillbringade våran tid hemma hos mamma, eller jag fick ingen son för brorsan snodde han med sig ner på stan. Dom fikade och hade de bra, Emil fick en nalle som spelar och sjunger och en ballong som han var överlycklig över. Sen kom Kenth och hämtade oss.. Han mådde jätte dåligt och blev säng liggandes. Dom var på rally i skogen med M & hans son.
Idag har jag som sagt vilat mestadels av tiden, tvättat och varit till affären. Har snacka med Sandy en sväng också, vilket gjorde mig sugen på mat..hehe...
Ska lägga mig för att se på tv nu för ja orkar inte mera. Hoppas på en bättre dag imorgon...
Natti Natt


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?