Sjuk?


    Publicerat: 2009-09-16| 21:31:44

Har varken haft tid eller ork att blogga de senaste dagarna. Kenth är jätte förkyld och jag & barnen är på god väg vi också tydligen =/
Har mest lega på soffan och vilat för ja har inte orka någe alls. Börjar känna av graviditeten nu också, man blir lite tyngre känns de som även fast ja vet att fakta är -9kg. Imorgon får jag reda på domen också. Känns lite underligt och så där men de är bara att ta de och bara vara. Vi åt faktiskt pizza idag för jag var såååå sugen på de. Men ack så fel jag hade åt en liten bit sen var de bra. Hatar verkligen de här med att ja inte kan äta, de tar bara stop. Ser alla andra som kan äta så blir ja bara ledsen för så hungrig känner jag mig. Är man tjockis så är man!!
Nu ska jag se klart Efterlyst sen blir de ett varmt skönt bad för en film i sängen sen...

God Natt Babes


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej Gumman!



Shit vad längesen det var sen jag läste din blogg sist, har knappt tid att läsa bloggar längre :(



Hur går allt med familjen och magen, vilken vecka har du kommit till? Kramen

2009-09-16 @ 21:52:07
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Mica♥

hoppas du får en bra dag kramis gumms

2009-09-17 @ 08:52:15
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?