Suck!


    Publicerat: 2009-09-02| 15:08:24

Helt jävla allvarligt så ger jag upp med allt snart!!

De känns som att min dag inte alls började bra eller så är de jag som har ett fruktansvärt dåligt humör idag. INGET vill sig som jag vill att de ska göra. De gick bra på jobbet men som sagt tydligen är jag 10 år och fattar absolut INGENTING!! Jag vette tusan vad eller vart problemet ligger. Städar jag och gör snyggt får ja en pik "JAHA" och skiter ja i de säger dom du kan väl städa idag igen. Fattar ingenting men de är väl för att jag e uppfostrad med "clean as you go". E som vi hade på Mcdonald´s var en riktig klippa och restaurangen var ALLTID ren. Men gå in där nu så får man nästan ringa anticimex. Försökte ta hissen upp med vagnen en dag för de fanns inga bord ledig nere. Och de stank SPYA i hissen så ja gick ut igen.
Nej nog om mitt klagande nu för ja blir bra leds på mig själv. Ska ialla fall sätta mig för att söka jobb hade jag tänkt för de här varken funkar eller känns bra någonstans. De kan förändras jag vet! Men de kan ju vara lite skönare med ett annat jobb. Trodde jag skulle passa bra där men de verkar som att ja har vuxit ifrån allt.
Men VAD skulle NI vilja jobba med om ni fick välja ett ställe att arbeta på några månader?!
Ska klä på mig igen för att hämta barnen sen fyller faktiskt min lillesyster 18 år!! Hipp Hipp Hurra för våran moster Bella idag... Hade ja inte varit gravid hade ja supit ner na.. hahah.. Vänta du bara lille Bella.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: mica ♥

Aj då de där lät int bra =( ja va har ni för ställen å va på i närheten ? hoppas de löser sig kramis gumms

2009-09-02 @ 15:38:45
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?