Tvätta


    Publicerat: 2009-09-22| 14:34:08

Idag har jag verkligen hunnit med en massa saker. Har städat barnens rum, plockat ordning i sovrummet, gjort ordning middagen för senare. Plockat disk & diskat samt plockat ordning tvätten som ska tvättas. Att man hinner så mycket bara man tar tag i sakerna. Ska försöka fixa in korten som jag lovat er såååå längen men de beror på hur mina änglar känner sig när dom kommer hem. Saknar dom någe fruktansvärt idag. Sjuk är man också, kommer grönt slemm (blä).
Rngde försäkringskassan idag & tro på fan kärringen i andra änden av telefonen kastade på luren!! Får man verkligen bete sig hur som helst? Trodde att dom kunde behärska sitt humör gentemot kunder/klienter i telefonen. Blev så arg att jag ringde upp igen och berättade hur jag blivit bemött tidigare. Nu har inte jag fått pengar sedan i maj pga av deras handläggningstider samt pappers strul som vanligt. Är de så konstigt att man vill tala med en handläggare?! Nej uscha för sånna där människor alltså. Idag blir de kalops, potatis & skivad gurka till middag. Annars har de väl inte hänt så mycket här hemma mer än de vanliga. Ska faktiskt ta mig ut till tvättstugan nu så jag får undan all tvätt direkt...
Tjingeling


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?