Yes Yes!!


    Publicerat: 2009-09-19| 16:30:54

Kenth ska vara chaufför ikväll så jag blir ensam med min större prins. Emil har precis åkt med Kenth för att spendera natten hos mormor ensam. Han är en riktig mormors gris den mannen. Medans Rasmus är en morfar gris. Så summan av kardemumman är att jag kan städa i LUGN & RO vilket betyder jätte mycket för mig. Har redan putsat fönstren i vardagsrummet och bytt gardiner och snyggt blev de ja e skit nöjd faktiskt. Har en hel del att göra men jag kan hålla på hela natten om jag så vill de. Ska försöka få någon att vilja hitta på någe eller bara umgås med mej ikväll också =))
Idag ska jag & Rasmus äta kyckling/ris & Bea sås. De kommer bli så himla gott faktiskt. Ska nog ropa in han så han får följa med till affären. Rasmus cyklar NU UTAN stödhjulen på den mindre cykeln. Tog av dom imorse och han cyklar som han aldrig gjort någe annat förr. De slog mig idag att snart är han så stor att han inte behöver mej längre ju =(
Tiden går alldeleds för snabbt när man har barn. Eller så är de bara vi som blir äldre.
Fick besök av Monten & Guztav (tror han stavas med z och inte s). Trodde ju att mamma Emma & Kajsa skulle vara med men icke. Ska försöka lura hit hela familjen på mat någon dag. Och gissa om jag är sugen på att äta tacos. Kanske man ska göra de imorgon. Nu blir de middag...

Bye Bye


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?