Banken & en massa måsten!!


    Publicerat: 2010-04-21| 15:14:15

Jag tycker verkligen inte om att gå till banken men de är ett MÅSTE för mig nu!

Lär fixa med en massa saker som jag inte orkat tagit itu med tidigare. Önskar dagarna var längre och att man kunde göra mera med tiden man har. Hinner inte alls med de man vill göra. Var till valbo idag och fixade skor till Linus =) Hittade lite Hello Kitty kläder till Ronja och lite till Rasmus också. Köpte jätte söta "tofflor" som man har på bebisar.. De var HELLO KITTY!! Små kisse katter. Hur söta som helst faktiskt. Handla inte så mycket eftersom jag måste spara varenda krona jag har. Hur typiskt är inte de när de är halva rea priset på typ alla affärer?! Jaja bara att gilla läget, tur att barnen har en mormor,morbror & mostrar som skämmer bort dom med kläder och leksaker varje månad.
Träningen går galant för mig, börjar se lite muskler bakom hänget man har. Men jag är INTE nöjd så flera gym kort blir de =) Jag behöver verkligen de där. Men hur jag ska planera min träning de har jag inte kommit på ännu. De löser sig faktiskt de tar bara tid att vänja sig vid saker och ting. Nu ska jag ta mina 3 små troll som inte alls vill leka med varandra eller hålla sams. Ronja reagerar på Emil när han bråkar osv... Skriver kanske mera senare eller en annan dag =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?