Blond?


    Publicerat: 2010-04-01| 09:48:45

Nu försöker jag göra min förvandling, från svarthårig till blondin =) DE går inge vidare men vi gör ett nytt försök idag då. Jag ska fan få ordning på de här. Funderar till och med på att gå till frisören för att få de blont direkt. Ska ringa dit och kolla vad de kostar samt om dom har tid. Jag vill verkligen ha de blont nu =) Skulle vilja klippa de också men jag vet faktiskt inte =)
Lär skriva om något annat än mina bekymmer. Ska försöka locka med mig Lina ner på stan för att köpa jeansen =) Tänkte gå ut på krogen nästa helg så då vill jag ha lite fina kläder också. Synd bara att jag inte kunde gå på sandys 25-års fest =( Nu ska barnen få frukost sen bär de av till stan ... Tjingelingen


" Every day every night i wanna be whit you... Your so close to my heart "


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?