God morgon


    Publicerat: 2010-04-01| 09:08:58

Morrn morrn!!

Jaha då var man uppe igen då. Fick sova en timme inatt efter alla funderingar. Jag är så lyckligt lottad som har mina barn. Dom sviker mig aldrig och finns alltid där. Man måste gå vidare och inse att livet bara kan bli bättre. Varför se bakåt och bara må dåligt själv?!
Känner mig helt slut, har feber och halsfluss tror jag. Har skit ont i halsen. Men de är bara att ta 2 tabletter och lee... Ska försöka ta mig till apoteket för att köpa mera tabletter så man står på benen. Emil hade feber inatt men nu är de som vanligt igen =) Ska måla ägg med barnen och bara njuta av lite ensam tid med dom. Ronja får sitta i babysittern medans vi gör de om hon väljer att vara vaken. Nej en dusch för oss alla sen försöka ta itu med dagen och dess bravader!!

"Jag trodde barnen betydde mera för dig, man kan inte bara välja att inte vara förälder. De är inte mig du straffar de är barnen! "


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?