SUCK!!


    Publicerat: 2010-04-07| 17:23:28

Tjingelingen !!

Har varit och tränat de senaste dagarna och inte haft tid eller ork för att uppdatera. Har världens träningsvärk i ena armen =( Mindre roligt men då vet man att de tagit också. Köpte nya träningskläder igen då PUMA så klart =) Känns som att jag härmar Hanna lite som vanligt. Men de gör jag faktiskt inte för jag hade inte sett de hon nyligen köpt. JAg köpte mina PUMA kläder i december om ett hopp att komma i dom. Nu glider jag lätt i dom & mår skit bra av de. Ringde läkaren idag för att dom ska skicka remissen om operationen. Så måndag ska jag dit och lämna alla prover som dom ska ha. Känns inte så där kanon för jag vet att proverna inte kommer vara bra =(. Strax är de dags för gymmet igen, ska inte träna armarna bara ben,rympa, vader. Ni som inte provat vibrationsträning gör de för de är enkelt smidigt och tar ingen kraft typ. Vi står mest och skrattar åt varandra för de vibrerar på allt ställen i kroppen. De känns som att jag är på väg tillbaka till livet och uppskattar de. Men mina tankar snurrar fortfarande och jag kan inte få stop på dom ÄN! Imorgon ska jag till min kontakt person så får vi se om jag kan ventilera mina tankar med henne för de här funkar inte och ingen verkar förstå hur jag menar och VAD jag menar. Eller vill dom bara inte förstå? Vill dom trycka ner mig ännu mera, omyndig förklara mig? Är de så svårt att bara accepter den jag är. Den individ som jag har rätt att vara? Ni förstår tankarna är många och de finns endast några svar =/
Nej nu ska jag packa ordning mig för brudarna kommer snart så beger vi oss till gymmet =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha Puma gör ju skitsnygga kläder så jag förstår dig :)

2010-04-08 @ 08:13:02
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?