Tårar...


    Publicerat: 2010-04-27| 22:38:15

Jag vet inte hur jag ska tänka?! OM jag ska tänka.. Vad händer vad händer inte?! Tårarna bara rinner och aldrig försvinner. Varför jag ? Varför nu? Vad har jag egentligen gjort för att förtjäna de här och vad har jag gjort för fel. Alla säger gå, men jag säger stop! Önskar jag fann de svar jag en gång hade. Då jag var stark och orkade, nu finns inget kvar mer än tårarna som rinner nedför mina kinder =( Vart är du när jag behöver dig som mest? Var är jag? Jag vet inget. Försöker göra saker hela tiden för att stöta bort alla tankar, bär möbler över hela lägenheten. Jag behöver en pause från mitt eget liv. Stanna mitt hjärta och låt mig finna svaren. Minut för minut kollar jag klockan, vad ska jag göra? Vem finns där när jag behöver någon? Jag kan fortsätta detta marathon i frågor hela natten men kommer inte få något svar ialla fall. Jag orkar inte mera. Ska försöka ta itu med lägenheten och hoppas jag slipper de här snart. Kan ingen rädda mig? Snälla vad har jag gjort för ont egentligen?!


Kommentarer
Postat av: Mica

meen lilla du va händer ?? hoppas värkligen de vänder så du mår bättre , kanske ska du unna dig en egen dag me massage el spa eller nå du gillar för att få koppla av lite kramar om massor

2010-04-28 @ 11:04:18
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?