En skön morgon


    Publicerat: 2010-08-04| 09:06:00

God morgon!!

Vilken skön morgon man fick då. Vaknade vid fem tiden och de var så tyst i lägenheten. Smög mig ner för att i lugn och ro kunna plocka lite. Tog hand om disken och plockade tvätt. Helt underbart ingen som är i vägen eller inte vill hjälpa till. Barnen sov till strax innan 8, bara Ronja som stökade lite =)
Kollade på nyhetsmorgon och har ätit frukost. Grabbarna grus är på dagis. Jag funderar om jag ska städa uppe idag så de är gjort. Önskar man orkade mera, har fått ont i magen igen nu och får inte behålla mat. Blir så leds på de här faktiskt. Inte ens min värsta fiende önskar jag detta!
Nej nu ska jag starta en ny maskin tvätt och försöka hitta energi till att städa =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?