God morgon


    Publicerat: 2010-08-25| 07:16:28

Morrn Morrn!!

Sitter här i min ensamhet.. Barnen har nyss vaknat och själv har man varit vaken sedan 3. Snacka om att ha vänt på dygnet bara för att barnen är förkylda. Har diskat, plocka med tvätten och fixat de. De finns en hel del att göra när man har 3 barn =)
Var på bilbingo med mamma igår, hon vann lite ialla fall =) Skönt att bara få lite egentid utan barn.
Idag blir de att gå på ett sista möte med kriminalvården. Snacka skönt och jag har varit skit duktig som fixat de här. Inte för att de gjort mig något då jag haft en jätte snäll kontakt person =)
Efter mötet blir de hem och aktivera barnen. Hoppas solen håller i sig hela dagen så barnen kan vara ute. Kenth skulle fixa med lägenheten i sandviken åt mig. Ska bli så jävla skönt att lägga den bakom mig liksom. Trivs ju här, nu är jag hemma =)
De kommer ta sin tid att hitta en rytm men de får ta den tid de tar. Bara barnen får dagis så ska vi nog få ordning på de här också. Nej nu ska jag göra ordning frukost till barnen vaknar =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?