Jag tänker....


    Publicerat: 2010-08-01| 14:49:25

Tänkte bara logga in för att skriva de jag länge funderat på. Jag ska försöka lägga ner min blogg med denna blogg adress för att göra mig en ny blogg med en ny adress. Vilket endast de som jag vill ska kunna läsa min blogg kommer kunna göra de. Så nu får ni chansen att skriva om ni vill kunna läsa min blogg? Skicka då iväg en kommentar så publiceras den icke!!

Tänkte be det lilla data snillet Hanna om hjälp med detta då hon är jätte duktig på att fixa och trixa med sånt här. Så läser du Hanna så är de bara för dig att kenpa och knåpa om du vill =)))

Kommentarer
Postat av: ★Hanna-LucasMamma★

haha äre mig du pratar om eller? haha

Har jag tid så kan jag hjälpa dig, de vet du :)

2010-08-01 @ 17:25:30
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?