Man ska komma ihåg också =)


    Publicerat: 2010-08-02| 23:38:35

God Kväller/ Natter ....

Har faktiskt inte hunnit blogga tidigare då de varit full rulle här. Fick ju lite panik imorse. Hade glömt när barnen börjar dagis efter semestern så jag ringde dit idag och då visade de sig att de var IDAG... Panik tänkte jag klockan var halv åtta, nio skulle dom vara där. Mycket man ska hinna med 3 små innan man beger sig. Väckte Rasmus som inte alls ville kliva upp medans Emil var lyrisk till att gå till dagis. Sån tur var så skjutsade deras pappa dom till dagis så jag kunde vara hemma med Ronja i lugn och ro. Gjorde henne klar sen tog vi en tur ner till stan med Lina & Kenth. Jag skulle klippa håret och kolla lite affärer som vanligt. Köpte lite nya byxor till Rasmus & Ronja, sen ett par jeans till mig själv. Klippte håret kortare  så jag kan få de snyggt igen. Sen var de bara hem för att hämta grabbarna grus. Båda var jätte trött men Rasmus drog ut och cykla. Emil och jag vilade medans Kenth hade Ronja =)
Idag fick dom spagetti & köttfärssås till middag, alltid lika uppskattat. Sen sängen för de trötta trollen. Jag klippte håret på Lina och fixade här hemma. Sen tog vi faktiskt en pizza som jag fick behålla 30 min ca. Rekord för att vara mig. Har legat i soffan och bara  slö kolla på tv och funderar på att lägga mig i sängen och försöka sova. Trött som en gnu idag och jag vet inte varför?! Kanske kroppen börjar  säga ifrån de här nu.
Jeansen satt jätte bra by the way...
Skriver kanske en rad imorgon om jag hinner. Ronja ska till BVC och trollen  till dagis. Kanske ska till AF för att snacka med dom =)

" Kom ihåg att du är värdefull, du är du och inget kan ändra de!!! "


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?