Ny vecka Nya bekymmer =)


    Publicerat: 2010-08-23| 12:15:46

God morgon!!

Skriver lite sent då jag inte ville vakna förrän vid tio idag. Emil var hos mamma i natt så jag fick sova. Ronja vaknade kvart över sju imorse, men ville bara ha välling. Sen somnade vi om och snacka om skönt. Vaknade med huvudvärk dock. De kunde jag faktiskt finna mig i =)
Var en heldag med mycket barn och mammor =) Vi hade de jätte trevligt, men Rasmus har fått för sig att han kan göra som han vill och drog iväg en bra bit. De är något vi måste jobba med för de funkar liksom inte att jag ska packa ner de små trollen och leta efter han bara för att de passar han att rymma iväg.
Trivs fortfarande här trots att jag inte alls har ordning på alla saker. De får lösa sig med tiden, jag har inte bråttom.
Idag blir de aktivera barnen efter lunchen. Har nyss ätit frukost själv. Emil kom precis hem så vi ska väl göra oss ordning för att bege oss ut snart. Vill bara ligga inne och ta de lugnt men de får jag göra när jag blir gammal. Har plockat och fixat hela morgonen för att få undan innan Emil kommer hem.. Om man bara orkade gå in i duschen själv också =)
Nej nu ska vi fixa de här och bege mig in i duschen för att sen gå ut med barnen som vanligt =))


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?