Tiden läker alla sår .....


    Publicerat: 2010-08-01| 10:30:09

God morgon!!

Idag är ingen bra dag.. Känslorna svallar och allt känns bara jobbigt. Men de är ju en del av läkningen. Har en hel del att ta itu med. De blir bara jobbigare så länge man inte släpper taget. Försöker fokusera på andra saker. Ibland funkar de ibland inte. Var ut på krogen i Gävle igår, nykter och bara dansade och hade roligt. Mina gamla kompisar hittade jag och dom sa att dom saknat mig =)
Till slut kanske jag kan le till allt som hänt under dessa år. Men idag är en dag då jag säger farväl. Mina tårar rinner och aldrig försvinner. Man får känna så här och de är bra att ha känslor. Önskar jag kunde stänga av dom bara. För de finns inge värre än att visa sig svag. Mina barn är mitt allt och jag lever för dom <3
Nog om detta.....

Rasmus är ute och cyklar, Emil ligger för att vila, Ronja sover. Så jag har börjat riva köket. Funderar på att byta gardiner och fixa. Men jag vet inte.... Blommorna är avdammade och står i duschen. Kanske jag kan släppa tankarna för en stund med städningen. En dag blir jag älskad för den jag är också. Som ett litet sms kan göra min dag liksom. Trodde inte de var möjligt. Nej ska börja städa istället för att sitta och vara sentimental. Skriver kanske senare om jag orkar och har något att skriva om...


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?