Hahah


    Publicerat: 2010-01-15| 11:27:44

Men nu måste jag ju bara svara på Hanna´s kommentar....

Du var inte tillräckligt nära oss de var därför du inte fick. Tyvärr så börjar Emil´s prickar torka ut och smittas nog inte lika mycket. Vi har full fart med att försöka få deras store bror som är 10 år att få de. Han var upp i Emil hela tiden så nu hoppas vi på de. Sen fick jag reda på igår att man kan ha haft vattenkoppor UTAN att ha massa prickar =/
Ska fixa in kort på Emil senare under dagen för han e förbaskat söt.. Han passar som påsk kärring med svarta prickar också =)) Stackars barn här har jag roligt åt deras prickar. Hoppas deras pappa också får de för då dör jag väl av skratt =)))


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Men vafan! :)

Jag hade 1 prick när jag va liten som dom trodde va vattkoppor men dom va inte säker så jag kan ha haft de :/

2010-01-15 @ 17:15:41
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?