Imorgon!!


    Publicerat: 2010-01-24| 09:54:31

Jag ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera bloggen nu för tiden. Men hinner faktiskt inte vissa kvällar då jag har mina spel inne på facebook. De ska bli ändring på de. Imorgon ska jag till förlossningsläkaren. Jag har faktiskt givit upp denna gång. De gör för ont och jag lider så fruktansvärt av att ha de så här. DE finns inget liv kvar för mig. Får migrän attacker samt spryr som en gris i flera timmar, sen har jag ju de här med bäckenet. Vilket gör att jag får väcka Kenth mitt i natten för att ens ta mig upp till sängen ibland. Ska försöka diskutera med läkaren nu så jag verkligen får en inbokad tid för igångsättning. Känns skit jobbigt men jag har gett upp. Sen ligger ju bebisen på den övre kurvan vilket inte borde vara något problem då Emil är uttagen i v 35+6. OCh Rasmus i v 38+0. Så imorgon kl 14:20 får ni hålla tummarna för mig. Kommer uppdatera bloggen vidare sen...
Tjingelingen


Kommentarer
Postat av: Mica

klart vi håller tummarna å önskar dig en bra dag kramis gumms

2010-01-24 @ 11:03:26
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?