Liten uppdatering


    Publicerat: 2010-01-27| 10:30:55

Tänkte uppdatera lite när jag äntligen mår lite bättre...

Var som sagt till läkaren härom dagen. Allt var ju precis som jag befarat. Bebisen är redan för stor. Och jag diskuterade faktiskt igångsättning med förlossningsläkaren. Dock sov jag hos mamma mellan söndag & måndag eftersom att läkarbesöket var i Gävle. Tråkigt nog hade jag redan fått värkar. Förklarade hur jag kände de för läkaren och hon kände på mig, vilket visade att modertappen var påverkad samt att de var "fingerblomma". Alltså kroppen gör sig klar nu för att föda bebisen redan. Sen dessa värkar har jag legat mest hela dagarna och knappt kunnat röra mig för de har varit olidliga värkar. Optimist som man är så VET jag ju att de ska göra ondare att föda barn så jag har dragit ut på att åka till förlossningen. Men nu börjar de faktiskt trycka bakåt. Så man kanske borde förbereda sig bättre. Idag ska jag till barnmorskan och se vad hon säger om de hela. Ska tillbaka till förlossningsläkaren på måndag, så jag tänker försöka hålla ut tills dess om de går. Fick ialla fall ett bedömmnings datum och de är den 11:e februari då ska dom försöka sätta igång mig eller ialla fall planera inom de närmaste dagarna. De är ju faktiskt inte så lång tid dit om man tänker de så. Ialla fall efter läkarbesöket insåg jag att vad fan jag ska ha barn snart!! PANIK!!! Så nu håller jag på att riva hela lägenheten som vanligt trots värkar och ont, så står jag & dammar, plockar, tvättar och möblerar om. OM jag ändå kunde släppa allt och bara vila =/
Ja de var väl de som har hänt de senaste dagarna. Idag blir jag av med min "bettan" (bilen). Vi måste ha en större bil så alla får plats. Kommer sakna ihjäl mig efter den. Dock tänker JAG köpa en ny sen =)
Just nu anser jag inte att de finns utrymme i ekonomin för att ha 2 bilar med försäkring osv. Så vi köpte en Crysler Voyager -99 års modell. Jätte din den också men de är INGEN Saab turbo =´(
Den ska hämtas idag också. Uscha jag vill verkligen inte de här. DE finns fan inge värre än detta, min sexiga, fina, underbara fart bil ska bort ........
Nej nu sätter värkarna igång igen. Lär lägga mig en stund. Vi får se när jag återkommer nästa gång. Ska försöka ha dator med mig när jag får bebisen ialla fall så ni vet de.. Nyfiken in strut tittar ut!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gumman va du är duktig, stolt :). DU kämpar och kämpar. Jag hoppas det går bra för dig men förlossning och allt. Om det finns tid och ork måste du skriva in på här el på fb när du ska föda ;). Kram

2010-01-28 @ 08:31:06
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?