När?


    Publicerat: 2010-06-21| 05:43:55

God morgon!!

Ronja tyckte att de var morgon nu klockan fem på morgonen. Vi har bara sovit 2 timmar ca pga den hemska hostan som vi båda har. Var till läkaren igår och de visade sig att jag hade bihålsiflammation, skit roligt eller inte. Men fick antibiotika som jag ska äta och skulle jag inte vara bättre om 3 dagar så skulle jag återkomma. Ska ringa Hälsocentralen ang Ronja idag för att se vad dom säger. Var ju dit i fredags och då fick hon molipect. Men de verkar inte hjälpa, hostan har blivit mera intensiv, lite som kikhosta. Vi får se vad dom säger som vanligt.
Jag har verkligen inte tid att vara sjuk, har ju 3 barn att ta hand om. Sån tur är så ställer mamma och MIN familj upp och hjälper mig med Emil. Han vaknar ju vissa nätter och speciellt av vårt hostande. Så de är skönt att han sover hos mamma/mormor. Då slipper jag gå upp med en till om nätterna. De är så mycket man ska hinna med trots att jag inte sovit på 5 dagar, är inne på 6:e dagen med sömnbrist. Man ska tvätta, städa, göra mat, plocka, vika tvätt, vara social, hålla koll på barnen ja "you name it". De är ingen vidare hit att knappt stå på benen då faktiskt. Men vad gör man inte för sina barn?!
Ska till arbetsförmedlingen egentligen idag, men jag orkar fan inte med de också. Ska ringa och meddela handläggaren ang de. Vill bara liggga på soffan och vila hela dagen. Rasmus ska till dagis ialla fall sen får Kenth ta Ronja så jag får vila. Ska lägga mig igen nu för hon verkar vilja sova en stund =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?