Solen lyser men inte jag med den ...


    Publicerat: 2010-06-21| 10:44:27

God morgon igen då!!

Fick sova lite till ialla fall. Så nu är man uppe på benen och plockar som vanligt. Har precis startat tvättmaskinen och diskmaskinen. Plockat ordning i hallen och torkat bänkarna. Har en hel del att göra kvar men får ta de i min egen takt för annars funkar de inte. Hostar som en idiot fortfarande. Tog tabletten imorse men de var de värsta jag kunde ha gjort för jag spydde som en gris efter de. Så nu lär jag bege mig till apoteket för att ta ut medicin och sedan fixa med lite annat som MÅSTE  göras. Jag som bara ville ligga hemma på soffan och vila hela dagen. Men nej nej slit ut mig bara!!
Ska fortsätta här hemma så jag blir klar någon gång...


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?