Bege mig ut?


    Publicerat: 2010-03-08| 09:46:49

God morgon!!

Paniken börjar komma men jag måste faktiskt göra de här. Ångesten ligger på topp, de är mycket man ska fixa med när man har 3 barn att ta hand om. Har tvätta hela natten känns de som bara för att få lite ordning. Igår putsa jag fönstren i vardagsrummet och bytte gardiner. Jag är faktiskt jätte nöjd just nu. Om bara resten kunde vara bra också. Imorgon ska jag till läkaren för att medicineras emot depressionen. Vi får se hur de går. Mamma kommer för att hjälpa mig med barnen. Jag fixar de här och jag SKA Fixa de här.. Imorrn blir de till Gävle en sväng fram och tillbaka skulle behöva till tingsrätten och lämna in papper men de kanske jag kan skicka mamma eller syrran med. Jaja de får visa sig. Resten av pappren ska jag fixa med idag. Nu ska jag ge Ronja mat, sen klä de bråkande killarna & bege oss vidare.. Jag ser framåt och hoppas han där uppe är med mig =)
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Smultron

Hejsan.

Jag har följt din blogg ett tag och skulle bli jätte glad om jag fick följa dig ända till... jaa.... Det jag vill ha sagt är att jag vill följa dig helt enkelt, i don kamp. Jag har själv upp levt det du går igenom idag Det tog tid, men man blir bättre. Det lovar jag dig!

Så, jag skulle gärna vilja ha lösenordet så att jag kan fortsätta läsa.

Jag kommer inte ifrån samma ställe som du, utan befinner mig massor med mil därifrån. Så något snack om dig med andra från min sida, finns inte!!

2010-03-08 @ 17:34:53
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?