Mycket händer ...


    Publicerat: 2010-03-21| 12:49:21

God förmiddag!!

Just nu är de så mycket som händer att jag faktiskt inte har tid att sitta vid datorn. Ronja växer så de knakar, Emil pratar hela tiden och lär sig nya ord. Passa upp med svordommarna borde jag göra =P
Rasmus utvecklas precis som han ska och är världens bästa storebror. Hjälper mig med de små när jag vill ha hjälp. Dock har han inte speciellt bra öron när de gäller att städa sitt rum. Så vad har hänt sedan sist då? Jo jag har fått hjälp med min depression och nu ska dom utreda en massa saker som vanligt. Jag ser faktiskt ljust på framtiden. De kommer lösa sig men de får ta tid.. Fick besök precis.. Uppdaterar senare =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en fin dag :)

2010-03-21 @ 14:02:53
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Är du nöjd med ditt namn?

2010-03-21 @ 14:40:33
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?