Uppdrag granskning


    Publicerat: 2010-03-22| 18:38:54

God kväller...

Gjorde en ganska kort blogg sist då jag fick främmande. De händer inte speciellt mycket spännande saker i mitt liv utöver de att jag försöker granska mig själv samt att få ordning på mitt liv. Vilket man inte gör på en dag. De får ta den tid de vill för till slut sitter jag där med de jag vill ha uppnåt. Idag har jag varit ute med barnen och gått, fick med mig nyvakna Sandy också =)
Då slog de mig när jag gick där och funderade som jag alltid gör. Jag känner mig totalt grundlurad för att jag inte kunde amma, förstå den där närheten som man får. JAG VILLE VERKLIGEN!! Men samtidigt så är den rara sanningen den att jag låste in mig på ett sjukhus rum med min älskade dotter dessa 5 dagar, när jag väl lämnade rummet för att gå till toan så såg jag alla dessa mammor som varit där längre än jag, kommandes med deras flaskor helt fulla efter pumpningen. De tärde på mig och när jag väl fick ut en halv flaska så "råkade" en tant som jobbar på avdelningen hälla ut de enda jag fick ut! Jag blev jätte ledsen men vem såg de?! Ingen jag fick bara ta de och pumpa ut nytt sa "tanten" .. allt har varit en enda mardröm för mig, tiden som jag kunde ha fått hjälp på BB med amningen är mig ifråntagen!! Jag måste få ventilera mina känslor på de här viset annars kommer de aldrig fram. Ska ha med mig den här tanken till psyk när jag ska dit. Nu ropar Emil och Ronja börjar vakna så lämnar bloggen med denna tanke för mig!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?