Full som en kastrull...


    Publicerat: 2010-05-09| 18:40:46

Jag kan med gott samvete säga att jag INTE var full som en kastrull på Gävle cruisingen igår. Jag drack 2 cider sen var de bra. Mamma var barnvakt till alla 3 trollen. Så Kenth & Jag var ute själva igår. Och jag vet hur snacket kommer gå. "Kim var full som en kastrull, vart var barnen osv". Men icke sa nicke de var jag inte. Jag ville åka ut för att träffa mina kompisar. Alltså dom man inte träffar så ofta och de gjorde jag. Goaste Bella träffa vi och snacka med. Finns ingen bättre som tar en för den man är. Sen träffa vi Jossi tossan Som VAR full som en kastrull fast jätte trevligt =) Träffade även E & JW på stan dom fick en varsin smrirre av mig. Åkte hem runt halv 2 tiden till mamma och tog med oss Ronja hem. Sen sov vi ganska sent idag faktiskt, hämtade de andra kidzen och hem och bara varit sedan dess. Åt pasta och baconsås idag till midda, helt underbart gott. Barnen är nybadade och klippta naglar. Och så ligger dom i sängen. Vilket betyder "mamma tid". Dock spenderas den vid datorn, ska ta en promenad kanske gymma lite mera =) Kanske uppdaterar om jag kommer på någe mera..
Puss & Kram


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?