Hinner inte med allt


    Publicerat: 2010-05-14| 12:13:29

God morgon....

Vilket tråkigt väder de är ute då. Vaknade av åskan här, Emil vart livrädd så de var bara att göra morgon då. Skämtade lite med Ronja igår kväll när jag gav henne mat vid 23 tiden, att hon skulle äta upp allt och sova till minst kl: 8 ... Hon åt upp allt, satt och skrattade och vaknade 07:40 imorse. Vilken bebis alltså =)
Så i natt har jag fått sova HELA natten. Snacka om skönt alltså. Gick upp vid den tiden med alla barnen, plockade disken, rev alla sängar och baka en sockerkaka.. Nu har jag varit flitig 2 dagar med nybakat här hemma. Men när jag väl bakar så kommer INGEN på besök =(
Ska tvätta mestadels av dagen idag då de blir en hel del tvätt med 4 sängar, täcken, kuddar, lakan osv. Så jag vet då vad jag ska göra. Kan inte gå ut i lekparken med Emil heller. För han fastnade i en ställning igår så han haltar stackaren. Han kryper hellre än går vissa gånger. Ringde sjukhuset om de men dom sa en stukning och att dom inte kunde göra något åt de =( Min lilla älskling.
Så ska vi gå ut idag så blir de vagnen för han, men han är lika glad ändå för han älskar mamma´s promenader med bara han och Ronja. Rasmus brukar inte vilja följa med eller så får han ha lite ensamtid med pappa. Skulle behöva handla idag också men vette tusan om jag orkar de. Har en hel del annat som är viktigare tycker jag. Just nu passar jag maskinerna så de ska gå undan med tvätten. Hoppas bara sköljmedlet räcker tills jag ska till affären. Ja vad händer annars då?! Moster Nikki´s kille har fyllt år *Grattis på han* .. Suck i skrivandets stund så kollar jag ut och de har börjat regna IGEN!! Vad är de för fel?! Just de barnen är ledig från dagis idag, jag tycker att klämm dagarna kan dom vara hemma och få lite längre helg. =)
Nu får jag kaffe besök så bäst jag avslutar =)
Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?