Lugn dag ...


    Publicerat: 2010-05-03| 18:09:15

Idag har de varit en väldigt lugn dag faktiskt.. Så skönt att bara inte göra något. Åkte med barnen till dagis, handla sen hem. Gick en promenad till stan med Angelica & Sandy. Tog en kaffe sen hem igen. Linus & Kenth åkte och fiskade lite. Hämta barnen från dagis, var ute tills de var middag. Idag blev de flintastek och potatissallad *mums* Är såååå mätt nu att de inte finns ord. Barnen har jag precis gjort klar för sängen. Har starta alla maskiner och vikt lite tvätt. Snart är de dags att bege sig till gymmet igen =) Körde ett riktigt hårdpass med benen och rumpan igår. Och de kändes verkligen när man kom hem alltså. Får se vad jag kör idag men de blir nog armar, mage, vibb. DE är så himla skönt att jag får den där timmen själv och kör mitt gym pass. Allt fixar sig till slut =) Nej nu ska jag springa igenom de sista innan jag lämnar hemmets lugna vrå för skrikande musik i lurarna =) Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?