Tiden går sakta


    Publicerat: 2010-05-01| 11:27:42

Tiden går fruktansvärt sakta tycker jag, men när vi väl sitter där och pratar rusar tiden förbi utan att vi ens är trött. Har inte kommit i säng förrän efter 00 tiden sedan "dess". Vi har mycket att prata om och diskuterar inget när barnen är vaken eller med oss. Vi får ta den tiden som finns tillsammans för att prata. Jag tror att de kommer något bra ut ur de här. Trots att jag är ledsen/deprimerad/ känner mig som en skit under skon. Så säger du hela tiden att de inte är så. Jag vågar inte lita på dig helt fullt ut och jag hoppas du förstår mig verkligen. Du säger att du gör de och jag hoppas de är sanningen. Älskar verkligen mina vänner som ställt upp och alltid ställer upp på mig och barnen!!
Idag är de Lördag den 1:a Maj liksom, vart är tiden? Emil blir 2 år nästa månad. Tiden bara springer ifrån mig. K åkte för att fiska så han drog när jag sov trodde jag. Han smög ut precis då vaknade alla 3 barnen =) Så jag ringde för att kolla och rätt hade jag. Dom vaknar så fort pappa drar. Så nu har vi varit ute i lekparken och nu blir de lunch. Korv med bröd ville Rasmus ha så de får han. Sen till middag blir de spagetti & köttfärssås. Imorgon SKA jag grilla faktiskt. Ska försöka hinna med ett grymt gym pass också. Har hur mycket som helst jag vill göra men de finns ju lite hinder när man har 3 barn ensam hemma =/
Har mycket saker som ska ner i förrådet och fixas där. Sen funderar jag på om man ska ha en loppis och sälja alla saker man har som man inte använder liksom. Ja så blir de nog ska du se =) Efter lunchen blir de en promenad för att lämna filmerna som jag hyrde förra veckan. Inga nya filmer blir de heller =) Ingen godis heller =) NU får de FAN vara nog med allt de där. Funderar på att ge upp snuset from måndag. Men jag vet nog att innerst inne så går de inte kanske inte en ide att försöka fixa de när man mår dåligt heller. Nu bråkar killarna om tv-spelet också. Snart kastar jag ut de!!!
Lunch var de ja ! Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?