Tips & Trix ?


    Publicerat: 2010-05-16| 17:46:21

God kväller...

Idag är de bloggande för mig igen =)

Jag har nämnligen ett litet problem, eller jag gör de till ett ganska stort problem. För vi or bara i en 4:a och de är väl kanske dags att vänja av Ronja med att sova med oss i sovrummet. Då har jag ett litet problem vilket kan bli större än de egentligen är. Hon är flicka och de andra är pojkar. Så hur ska rummen räcka till? Ska jag bo i vardagsrummet och inte kunna bjuda hem folk? Eller ska killarna få dela rum? Och i så fall ska dom ha varsinna sängar bredvid varandra eller ska dom ha en våningssäng? JA de finns många tankar. Sist så fick ju Linus & Rasmus dela, de funkade faktiskt ett tag =) Men nu är ju de så att Emil lägger sig lite senare osv, kanske Ronja och Rasmus ska dela rum? Hon tar ju faktiskt inte upp så mycket av rummet. De finns absolut inga 5:or här i sandviken så de blir ju att fundera. Har lite tid på mig, men letar ett billigare samt större boende. För som jag betalar nu kan jag lika gärna bo i hus UTAN störande grannar!!
Ja vi får se hur de blir med de hela. Har ialla fall varit på en lååååång promenad med de minsta barnen och de gick faktiskt bra. Tvätten är tagen och disken likaså. Ska väl städa halva natten som vanligt och göra de fint här hemma. Nu när orken har kommit tillbaka.
Ronja äter lite pure nu och tycker de är smaskens =) Sen var hon nyfiken på mitt vatten idag så hon fick ju smaka och tro på gud men hon kunde dricka ur glas =O De gick galant, min lilla tjej. Emil han bara pratar och pratar han har verkligen kommit igång med de, sen lespar (stavas?!) han så de låter så sött... Nej nu ska jag ta min äldsta son och göra klar han för lite mys med mamma. Har precis lagt de små men dom sover inte riktigt än =)
Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?