Jag tänker!!!


    Publicerat: 2010-10-05| 20:48:46

Jag tänker stänga ner denna blogg helt, den kommer nog aldrig tillbaka mera ens. Musten av detta har tagit slut och mitt liv är mitt. De ska inte styras av någon. Därav jag väljer att stänga ner allt som har med denna att göra på fredag!! Hoppas ni läsare hittar någon annanstans att snoka eller bara läsa.


Om ni vill veta sanningen som står på pappren från myndigheter ang separationen så prata med mig spring inte runt och tro en massa! Blir så leds på skit snacket! Livet går vidare och jag med de. Hoppas ni mår bra av att inte komma någonstans med ert skitsnack. Vissa straffar gud direkt liksom och de är en sak man borde tänka på!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?